viernes, 12 de noviembre de 2021

 SENTIT DE LA VIDA

Aquesta setmana continuem amb la temàtica de la vida, però en aquest cas hem vist la pel·lícula "Que bello es vivir" i vaig a fer una reflexió sobre el sentit de la vida amb relació aquest llargmetratge. Però abans de començar una petita sinopsi per entendre cinc cèntims sobre la pel·lícula:
George Bailey és un ciutadà honrat i generós que dirigeix un petit banc familiar, malgrat els intents d'un poderós banquer per arruïnar-lo. El dia de la nit de Nadal del 1945, angoixat per la sobtada desaparició d'una important suma de diners, que suposaria no només la fallida del seu banc, sinó també un gran escàndol, decideix suïcidar-se, però quan està a punt de fer-ho visita el seu àngel de la guarda per evitar que es mati. 

Una vegada feta la sinopsi i ja parlant del sentit de la vida, jo he vist que a la pel·lícula el sentit de la vida per al protagonista era ajudar i ser generós amb els altres, ja que s'ha passat tota la seva vida ajudant als altres, fent obres de caritat i anteposant a la gent del seu poble per davant d'ell, com per exemple quan va salvar al seu germà de morir ofegat, o quan renuncia als seus estudis fora per encarregar-se de l'empresa familiar, o quan s'adona del verí i salva al nen. Per això penso que el seu sentit de la vida és ajudar als altres, perquè és el que ha estat fent tota la seva vida. En veritat aquest sentit de vida per a mi és molt bonic i encara que no coincidim penso que és de molt bona persona tot el que fa per als altres i sempre ajudant, penso que és una cosa que tots hauríem de fer més sovint.

En canvi, encara que m'agradi molt el seu sentit de vida i ho veig molt bonic no és el mateix que el meu. Per a mi, el sentit de la vida no només és ajudar als altres, sinó que també hi ha una parta en la qual hem de pensar en nosaltres mateixos; no només ens hem de basar a ajudar, sinó que també penso que una part molt important de la nostra vida també es basa a gaudir dels millors moments o experiències, com els viatges o simplement el temps que passem amb els nostres amics i éssers estimats. Una altra cosa que dona sentit a la meva vida són els meus objectius a curt i llarg termini, com acabar batxillerat, tenir fills, anar a la universitat, etc. Penso que són coses que donen sentit a la nostra existència i ens ajuden a seguir dia a dia. 
Per últim la cosa que més dona sentit a la meva vida són els meus éssers estimats, els meus avis, les meves germanes, la meva mare, el meu gos i els meus amics. Aquestes persones són el veritable motiu del sentit de la meva vida, són el motiu de què segueixi endavant sense importar les circumstàncies de la meva vida, ja que fan que em senti agraït cada dia i treuen el millor de mi i això és una cosa que poca gent ho pot fer i que s'ha de valorar. En resum, encara que comparteixo la visió de què hem d'ajudar als altres jo a més penso que el sentit de la vida són també les experiències que vivim i els nostres objectius.

SÍMBOLS QUE REPRESENTEN EL SENTIT DE LA VIDA

Símbol de la maternitat: se'l coneix com el nus de la mare cèltica i està compost per dos cors entrellaçats en un nus. És el símbol cèltic de la família i representa l'amor entre una mare, un pare i un fill. 
Encara que aquest símbol és el de la maternitat per a mi té un gran significat per a mi, ja que aquest simbolitza a les diferents generacions que per a mi són la meva àvia, la meva mare i les meves germanes, les quals són les persones més importants per a la meva vida i són també les persones que donen més sentit a la meva vida. També és important perquè la meva Germana el té tatuat i per això també té un significant important per a la meva família. 

La música: Aquest símbol per a mi és molt important i per a molta gent també, ja que moltes persones utilitzem la música com a mètode de desconnectar en els moments difícils. Per a mi la música sí que dona sentit a la meva vida, ja que és un mètode d'expressió i de desfogament que faig servir cada dia, i en veritat sí que puc dir la música m'ajuda a seguir amb la meva vida i continuar endavant.Ja que moltes vegades em transporta i fa que m'oblidi de molts dels meus problemes durant una estona i això fa que la meva vida sigui més fàcil.










No hay comentarios:

Publicar un comentario

 SÍMBOLS DE SANT BOI